Otvoreni Javni pozivi


 
6.10.2021. Otvoreni javni poziv "Vraćanje u ispravno radno stanje infrastrukture i pogona u energetskom sektoru" za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava za sanaciju šteta nastalih potresom od 22. ožujka 2020. godine na energetskoj infrastrukturi i energetskim postrojenjima na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije i Zagrebačke županije
Opće informacije

Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 12. studenoga 2020. donijela Odluku o načinu raspodjele bespovratnih financijskih sredstava iz Fonda solidarnosti Europske unije odobrenih za financiranje sanacije šteta od potresa na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije i Zagrebačke županije, te o imenovanju i određivanju zaduženja nacionalnog koordinacijskog tijela, tijela odgovornih za provedbu financijskog doprinosa i neovisnog revizorskog tijela (Narodne novine, br. 125/20).

1. Svrha (cilj) Poziva  

Svrha Poziva je nadoknada sredstava za uspostavu redovnog funkcioniranja energetske infrastrukture, energetskih postrojenja, građevina i energetskog sustava u cjelini (električna energija, toplinska energija i distribucija plina) oštećenih u potresu 22. ožujka 2020. godine na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije i Zagrebačke županije te dovođenje istih na razinu prije potresa na tehnički prihvatljiv i gospodarski opravdan način.

2. Ukupna raspoloživa financijska sredstva

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih financijskih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva je 18.922.000,00 kuna, koji je osiguran u Državnom proračunu, iz Fonda solidarnosti Europske unije (FSEU).
 
3. Prihvatljivi prijavitelji
  • pravne osobe koje obavljaju energetsku djelatnost distribucije električne energije, koje u trenutku prijave nisu niti u jednoj situaciji isključenja, kako je to definirano Uputama za prijavitelje;
  • pravne osobe koje obavljaju energetsku djelatnost distribucije plina, koje u trenutku prijave nisu niti u jednoj situaciji isključenja, kako je to definirano Uputama za prijavitelje;
  •  pravne osobe koje  imaju koncesiju za distribuciju i opskrbu toplinske energije temeljem dozvole za obavljanje djelatnosti distribucije toplinske energije na području pogođenom potresom, koje u trenutku prijave nisu niti u jednoj situaciji isključenja, kako je to definirano Uputama za prijavitelj

4. Prihvatljive aktivnosti
 
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva su: 

Grupa 1.: Hitne mjere sanacije
Grupa 2.: Priprema projektne i tehničke dokumentacije
Grupa 3.: Izvedba radova
Grupa 4.: Upravljanje projektom i administracija
 
5. Administrativni podaci

Poziv se provodi kao otvoreni postupak s krajnjim rokom dostave projektnih prijedloga do iskorištenja financijske alokacije, odnosno najkasnije do 30.11.2021. godine, ovisno što nastupa ranije.
Dostava projektnog prijedloga dozvoljena je najranije od dana objave Poziva.
Budući da je Poziv otvoren do iskorištenja raspoloživih sredstava, prijavitelji čiji projektni prijedlozi budu isključeni iz postupka dodjele moći će ponovno podnijeti projektni prijedlog.
Za potpore dodijeljene u okviru ovog Poziva izrađen je Program dodjele državnih potpora za vraćanje u ispravno radno stanje infrastrukture i pogona u energetskom sektoru.
Kako se putem poziva dodjeljuje (državna) potpora, prijavitelj se mora uskladiti s Programom dodjele državnih potpora za vraćanje u ispravno radno stanje infrastrukture i pogona u energetskom sektoru.
Obrazložena informacija  o izmjenama Poziva, zatvaranju Poziva i obustavu Poziva, kao i sam Poziv objavljuju se na internetskim stranicama www.strukturnifondovi.hr i internetskim stranicama Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja https://mingor.gov.hr/.
Poziv se obustavlja u trenutku kada iznos traženih bespovratnih sredstava zaprimljenih projektnih prijedloga dosegne najviše 200% raspoložive alokacije bespovratnih sredstava Poziva.
Projektni prijedlog se podnosi Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja, kao tijelu odgovornom za provedbu financijskog doprinosa, putem pošte, predajom u pisarnicu tijela na adresu: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, Radnička cesta 80, 10 000 Zagreb.

6. Pitanja i odgovori

Pitanja s jasno naznačenom referencom na Poziv moguće je poslati putem elektroničke pošte na adresu: energetika@mingor.hr. 
Odgovori na postavljena pitanja će se objaviti tijekom postupka dodjele na internetskim stranicama www.strukturnifondovi.hr i internetskim stranicama Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja  https://mingor.gov.hr/ svakih 7 radnih dana. 


DOKUMENTACIJA UZ POZIV:

- Upute za prijavitelje
- Upute za prijavitelje - Aneks 1
- Upute za prijavitelje - Aneks 2
- Sažetak poziva
- Obrazac 1
- Obrazac 2
- Obrazac 3
- Obrazac 4
- Obrazac 5
- Obrazac 6
- Obrazac 7
- Prilog 1
- Prilog 2
- Prilog 3
- Prilog 4
- Prilog 5

 

14.6.2021. Otvoreni javni poziv „Osiguravanje preventivne infrastrukture oštećene potresom“ za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava za sanaciju šteta nastalih potresom od 22. ožujka 2020. na regulacijskim i zaštitnim vodnim građevinama
Naslov

Otvoreni javni poziv „Osiguravanje preventivne infrastrukture oštećene potresom“ za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava za sanaciju šteta nastalih potresom od 22. ožujka 2020. na regulacijskim i zaštitnim vodnim građevinama (dalje u tekstu: Poziv).


Opće informacije

Temeljem Odluke Vlade Republike Hrvatske o načinu raspodjele bespovratnih financijskih sredstava iz Fonda solidarnosti Europske unije odobrenih za financiranje sanacije šteta od potresa na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije i Zagrebačke županije, te o imenovanju i određivanju zaduženja nacionalnog koordinacijskog tijela, tijela odgovornih za provedbu financijskog doprinosa i neovisnog revizorskog tijela (Narodne novine, broj 125/20), Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja određeno je kao nadležno tijelo odgovorno za provedbu financijskih doprinosa za operaciju Osiguravanje preventivne infrastrukture.

Svrha poziva

Svrha Poziva je nadoknada sredstava operacijama u području zaštite od štetnog djelovanja voda za provedene hitne mjere sanacije, usluge utvrđivanja stanja, batimetrijska snimanja, geotehnička i geofizička ispitivanja, izrada dokumentacije za sanaciju i sama sanacija regulacijskih i zaštitnih vodnih građevina oštećenih u potresu, dana 22. ožujka 2020. godine, na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije i Zagrebačke županije i njihovo dovođenje u prijašnje stanje.

Ukupna raspoloživa sredstva

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih financijskih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva je 34.000.000,00 kuna. Intenzitet bespovratnih financijskih sredstava po pojedinom projektu iznosi 100 % prihvatljivih troškova. Zadržava se pravo ne dodijeliti sva raspoloživa sredstva u okviru ovog Poziva.

Prihvatljivi prijavitelji

Pravne osobe s javnim ovlastima koje obavljaju djelatnost upravljanja vodama, a kojima je osnivač Republika Hrvatska te u trenutku prijave nisu niti u jednoj situaciji isključenja, kako je to definirano Uputama za prijavitelje.

Prihvatljive aktivnosti

Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva su: 
1. Priprema projektno-tehničke dokumentacije 
2. Izvedba radova/usluga
3. Upravljanje projektom i administracija
 
Postupak prijave
 
Poziv se provodi kao otvoreni postupak. Dostava (podnošenje) projektnih prijedloga dozvoljena je najranije danom objave Poziva, a najkasnije do iskorištenja financijske alokacije, odnosno do 3. studenoga 2021. godine, ovisno o tome što prije nastupi.
  
Pitanja i odgovori
 
Potencijalni prijavitelji  mogu za vrijeme trajanja Poziva postavljati pitanja u svrhu dobivanja dodatnih pojašnjenja i obrazloženja odredbi Poziva. Postavljeno pitanje treba sadržavati jasnu referencu na Poziv. Odgovori će se objaviti tijekom postupka dodjele na internetskoj stranici www.strukturnifondovi.hr  i  https://mingor.gov.hr/, u segmentu „Pitanja i odgovori“, svakih 7 radnih dana. Pitanja s jasno naznačenom referencom na Poziv moguće je poslati putem elektroničke pošte na adresu: javnipoziv@mingor.hr.
 
U svrhu osiguravanja poštivanja načela jednakog postupanja prema svim prijaviteljima, ne daju se prethodna mišljenja vezana uz prihvatljivost prijavitelja, projekta, aktivnosti i troškova u odnosu na pojedinu operaciju. 
 
Dokumentacija uz Poziv:
 
16.12.2020. - Objava Otvorenog javnog poziva za Projekt "Naukovanje za obrtnička zanimanja" za 2020. godinu
27.8.2021. - OBAVIJEST

Sljedećeg tjedna započinje dostava ugovora o dodjeli bespovratne potpore po Projektu „Naukovanje za obrtnička zanimanja“ za 2020. godinu.
 
U cilju informiranja podnositelja prijava na navedeni Projekt, ističemo da je Operacija „Poticanje obrazovanja za vezane obrte temeljene na sustavu naukovanja“ bila predmet revizije sustava upravljanja i kontrole za Europski socijalni fond (ESF).
Budući da je nadležno tijelo izdalo obvezujuće preporuke Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja, kao i krajnjim korisnicima, aktivnosti ugovaranja time su bile usporene.
U ovom trenutku, proces dodjele se nastavlja te od sljedećeg tjedna kreće dostava ugovora.


20.01.2021. - OBAVIJEST 

Rok za podnošenje Prijava na Projekt "Naukovanje za obrtnička zanimanja" za 2020. godinu produžen je do 13. veljače 2021. godine


Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavljuje Otvoreni javni poziv za Projekt „Naukovanje za obrtnička zanimanja“ za 2020. godinu.
Prijave se zaprimaju isključivo od 4. do 30. siječnja 2021. godine.
 
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima (isključivo obrti, trgovačka društva, zadruge i ustanove) koja izvode naukovanje za učenike koji se obrazuju za zanimanja u sustavu vezanih obrta po Jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) iz Pravilnika o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08).
 
Namjena sredstava je sufinanciranje troškova vezanih uz iznos prosječnih nagrada koje se u tekućoj školskoj godini isplaćuju učenicima koji se obrazuju u zanimanjima u sustavu vezanih obrta po Jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) za vrijeme provedeno na naukovanju, naknada mentoru koja se utvrđuje prema prosječnoj vrijednosti sata rada temeljem bruto II plaće mentora koji provodi naukovanje i troškova nabave opreme, strojeva, sitnog inventara i potrošnog materijala povezano s potrebama učenika na naukovanju.
 
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 15.000,00 kuna, a najviši 500.000,00 kuna, a sredstva za odobrene potpore isplaćuju se korisnicima jednokratno u ukupnom iznosu dodijeljene potpore.
 
Prijava (Prijavni obrazac s traženom dokumentacijom) se podnosi Ministarstvu neposredno ili putem pošte od 4. siječnja do 30. siječnja 2021. godine na adresu:
 
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA I ODRŽIVOG RAZVOJA
„Prijava na Otvoreni javni poziv – Naukovanje za obrtnička zanimanja“ za 2020. godinu
Ulica grada Vukovara 78
10000 ZAGREB
 
 
Podnositelji prijava se za potrebne informacije u svezi podnošenja Prijave upućuju na službenu stranicu Ministarstva (gospodarstvo.gov.hr) na kojoj će se kontinuirano objavljivati odgovori na najčešća pitanja.
Upiti u svezi prijava na ovaj Otvoreni javni poziv dostavljaju se zaključno do 30. siječnja 2021. godine putem elektroničke pošte na adresu: naukovanje@mingor.hr.

Izmjena Otvorenog javnog poziva
II. Izmjena Javnog poziva Naukovanje za obrtnička zanimanja
Otvoreni javni poziv
III. izmjena Programa dodjele potpora male vrijednosti
IV. Izmjena Programa Naukovanje za obrtnička zanimanja
Prijavni obrazac NAUKOVANJE/2020
Obrazac izjave o korištenim potporama male vrijednosti
Skupna Izjava NAUKOVANJE/2020
Obrazac Ugovora o dodjeli bespovratne potpore
Izjava učenika NAUKOVANJE/2020
Obrazac Završnog izvještaja
Pitanja i odgovori

Prilog 1. Tablica procijenjenih troškova i evidencija nazočnosti na naukovanju

Oznake vidljivosti:
Oznaka vidljivosti - naljepnica
Oznaka vidljivosti A4
23.09.2021. - Objava Otvorenog javnog poziva za Program "Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta" za 2021. godinu
Prijave se zaprimaju isključivo od 27. rujna do 9. listopada 2021. godine.
 
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge) sa statusom tradicijskog odnosno umjetničkog obrta.
 
 
Namjena sredstava je za financiranje nabave strojeva, postrojenja i opreme, alata i inventara, prilagodbu, uređenje i poboljšanje interijera poslovnog i proizvodnog prostora, uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete, upravljanje i zaštitu intelektualnog vlasništva, nabave usluga u svrhu razvoja proizvoda, marketinške aktivnosti te edukaciju i stručno osposobljavanje vlasnika i zaposlenika.
 
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 20.000,00 kuna, a najviši 50.000,00 kuna, a sredstva za odobrene potpore isplaćuju se korisnicima jednokratno u ukupnom iznosu dodijeljene potpore.
 
Prijava (Prijavni obrazac s traženom dokumentacijom) se podnosi Ministarstvu neposredno ili putem pošte od 27. rujna do 9. listopada 2021. godine na adresu:
 
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA I ODRŽIVOG RAZVOJA
Prijava na Otvoreni javni poziv za Program „Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta“
Ulica grada Vukovara 78
10000 ZAGREB
 
 
Informacije  o  statusu Prijave za  dodjelu  bespovratne  potpore raspoložive su putem poveznice: http://poticaji.mingo.hr/.
 
Upiti u svezi prijave na Otvoreni javni poziv dostavljaju se putem elektroničke pošte na adresu: poduzetnistvoiobrt@mingor.hr.

Program TUO 2021
Otvoreni javni poziv TUO 2021
Prijavni obrazac TUO 2021
Skupna izjava TUO 2021
Izjava o korištenim potporama male vrijednosti TUO 2021
Izjava o pripadnosti romskoj nacionalnoj manjini TUO 2021
Obrazac Izvjestaja o korištenju sredstava TUO 2021
Obrazac Ugovora TUO 2021
22.4.2021. Natječaj za dodjelu priznanja i nagrada za dostignuća poslovnog sektora u zaštiti okoliša u 2021.
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavljuje natječaj za dodjelu priznanja i nagrada za dostignuća poslovnog sektora u zaštiti okoliša u 2021. godini.

Natječaj je otvoren za poslovni sektor u pet kategorija:
  1. Upravljanje - za iznimne organizacije ili skupine organizacija sa strateškom vizijom i sustavom upravljanja koji im omogućava kontinuirano poboljšanje okolišnih svojstava. 
  2. Proizvodi i usluge - za stavljanje na tržište novog proizvoda ili usluge koji daje značajan doprinos zaštiti okoliša i održivom razvoju.
  3. Proces – za uspješnu primjenu inovativnog rješenja u području procesnih i proizvodnih metoda koje štite okoliš i potiču održivi razvoj.
  4. Međunarodna poslovna suradnja - za suradnju u kojoj sudjeluje barem jedan privatni subjekt iz Europske unije i drugi iz privatnog, javnog, nevladinog ili akademskog sektora države u razvoju ili s gospodarstvom u tranziciji.
  5. Poslovanje i bioraznolikost – za uspješan poslovni model, sustav upravljanja, proizvode i usluge ili za međunarodnu suradnju s državom u razvoju koja daje značajan doprinos zaustavljanju gubitka bioraznolikosti i koja podržava prirodne ekosustave.
 
Prijave za dodjelu priznanja i nagrada mogu podnijeti pravne osobe registrirane u Hrvatskoj za jednu ili više kategorija. Obrasci za prijavu su izrađeni za svaku od pet kategorija.

Obrasci za prijavu s popratnom dokumentacijom šalju se elektroničkim putem na e-poštu: nagrade2021@mingor.hr. Iznimno, prijava s popratnom dokumentacijom se može dostaviti osobno ili poslati na adresu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Radnička cesta 80, 10 000 Zagreb, Uprava za klimatske aktivnosti s napomenom „Javni natječaj za dodjelu priznanja i nagrada - ne otvarati!“
 
Rok za prijave je do 20. srpnja 2021.
 
Osim dodjele nacionalnih nagrada i priznanja, Ministarstvo će finalistima natječaja omogućiti prijavu za Europsku poslovnu nagradu za okoliš (European Business Awards for the Environment, EBAE).
 
1.2.2021. - Otvoreni javni poziv "Program dodjele potpora male vrijednosti mikro subjektima malog gospodarstva za saniranje posljedica potresa na području Sisačko-moslavačke županije" za 2021. godinu
24.3.2021. OBAVIJEST

Proces obrade prijava na "Program dodjele potpora male vrijednosti mikro subjektima malog gospodarstva za saniranje posljedica potresa na području Sisačko-moslavačke županije" je u tijeku.
Informacije o statusu prijava možete vidjeti putem poveznice http://poticaji.mingo.hr/ .
Kod prijava koje se administrativno obrađuju naznačeno je „U obradi“, dok kod onih koje još nisu uzete u obradu prikaz statusa nije moguć.
O konačnom statusu prijavitelji će biti obaviješteni pisanim putem.


Temeljem Odluke Vlade Republike Hrvatske o usvajanju „Programa dodjele potpora male vrijednosti mikro subjektima malog gospodarstva za saniranje posljedica potresa na području Sisačko-moslavačke županije“ (https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2021_01_8_161.html), Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavljuje Otvoreni javni poziv za „Program dodjele potpora male vrijednosti mikro subjektima malog gospodarstva za saniranje posljedica potresa na području Sisačko-moslavačke županije“.

Prijave se zaprimaju isključivo od 5. do 25. veljače 2021. godine.
 
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro poduzećima (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge) koji imaju zaposlenu najmanje jednu osobu odnosno najviše devet osoba, a koji posluju i registrirani su na području na kojem je proglašena katastrofa ili imaju izdvojenu poslovnu jedinicu na području Sisačko-moslavačke županije na dan proglašenja katastrofe.

Namjena sredstava je sufinanciranje troškova neophodnih za nastavak obavljanja gospodarske djelatnosti, što uključuje sanaciju poslovnog prostora, najam prostora, opremanje interijera poslovnog prostora, nabavu strojeva i opreme, kao i nabavu obrtnih sredstava potrebnih za obavljanje poslovne djelatnosti.
 
Potpora se dodjeljuje u iznosu do maksimalno 30.000,00 kuna, a sredstva za odobrene potpore isplaćuju se korisnicima jednokratno u ukupnom iznosu dodijeljene potpore.
 
Prijava (Prijavni obrazac s traženom dokumentacijom) se podnosi Ministarstvu neposredno ili putem pošte od 5. veljače do 25. veljače 2021. godine na adresu:
 
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA I ODRŽIVOG RAZVOJA
Prijava na Otvoreni javni poziv
Ulica grada Vukovara 78
10000 ZAGREB
 
Podnositelji prijava se za potrebne informacije u svezi podnošenja Prijave upućuju na službenu stranicu Ministarstva (gospodarstvo.gov.hr) na kojoj će se objavljivati odgovori na najčešća pitanja.
Upiti u svezi prijava na ovaj Otvoreni javni poziv dostavljaju se zaključno do 22. veljače 2021. godine putem elektroničke pošte na adresu: smz2021@mingor.hr.


Otvoreni javni poziv
Prijavni obrazac SMŽ/2021
Skupna izjava SMŽ/2021
Obrazac Izjave o korištenim potporama male vrijednosti
Obrazac Ugovora o dodjeli bespovratne potpore
Obrazac Izvještaja o korištenju sredstava
Pitanja i odgovori
Oznaka vidljivosti
 
14.1.2021. - Ispravak ponovljenog javnog poziva za dostavu iskaza interesa i podnošenja prijedloga za imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača
Dana 11. prosinca 2020. godine objavljen je Ponovljeni javni poziv za dostavu iskaza interesa i podnošenja prijedloga za imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača KLASA: 330-01/19-01/589, URBROJ: 526-05-02-03-01/1-20-12 od  4. prosinca 2020. godine (u daljnjem tekstu: Ponovljeni javni poziv)

https://mingor.gov.hr/javni-pozivi/javni-pozivi-ministarstva/ponovljeni-javni-poziv-imenovanje-predstvnika-udruga-za-zastitu-potrosaca-u-nacionalno-vijece-za-zastitu-potrosaca/12817

https://mingor.gov.hr/vijesti/ponovljeni-javni-poziv-za-dostavu-iskaza-interesa-i-podnosenja-prijedloga-za-imenovanje-predstavnika-udruga-za-zastitu-potrosaca-u-nacionalno-vijece-za-zastitu-potrosaca/6106

https://www.szp.hr/kutak-za-udruge/ponovljeni-javni-poziv-za-dostavu-iskaza-interesa-i-podnosenja-prijedloga-za-imenovanje-predstavnika-udruga-za-zastitu-potrosaca-u-nacionalno-vijece-za-zastitu-potrosaca-876/876

https://www.szp.hr/aktualno/ponovljeni-javni-poziv-za-dostavu-iskaza-interesa-i-podnosenja-prijedloga-za-imenovanje-predstavnika-udruga-za-zastitu-potrosaca-u-nacionalno-vijece-za-zastitu-potrosaca/875.

Ispravkom ponovljenog javnog poziva za dostavu iskaza interesa i podnošenja prijedloga za imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača KLASA: 330-01/19-01/589, URBROJ: 517-08-02-02-21-15 od 13. siječnja 2021. godine Ponovljeni javni poziv mijenja se u točki 3. 3.  PODNOŠENJE PRIJAVE i produljuje se rok za dostavu prijava na isti do 15. veljače 2021. godine.

U ostalom dijelu Ponovljeni javni poziv ostaje neizmijenjen.

Ispravak ponovljenog javnog poziva za dostavu iskaza interesa i podnošenja prijedloga za imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača
5.1.2021. - Objava rezultata Poziva za predizbor EDIH-a

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja provelo je evaluaciju prijava zaprimljenih na Javnom pozivu na dostavu projektnih prijedloga za predodabir nacionalnih kandidata za Europske digitalne centre za inovacije (engl. European Digital Innovation Hub, EDIH) objavljenog 30. listopada 2020. https://mingor.gov.hr/javni-pozivi-ministarstva/11168.
 
Temeljem uvjeta prihvatljivosti i kriterija vrednovanja definiranih u navedenom Pozivu Ministarstva, odabrani su sljedeći projektni prijedlog kao nacionalni kandidati za Europske digitalne centre za inovacije (EDIH):
 
  1. EDIH Adria, prijavitelj Sveučilište u Rijeci
  2. Blue European Digital Innovation Hub (Bluedih), prijavitelj Sveučilište u Splitu
  3. EDIH AI4Health.Cro: AI za pametno zdravstvo i medicinu, prijavitelj Institut Ruđer Bošković
  4. CROBOHUB++: CROatian Industry and Society Bosting – European Digital Innovation Hub, prijavitelj Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu
  5. JURK, prijavitelj Regionalni koordinator Sisačko–moslavačke županije

Navedeni kandidati su time stekli pravo prijave na predstojeći poziv Europske komisije za sufinancirane EDIH-ova u okviru programa Digitalna Europa 2021.-2027., u kojem je predviđeno do 12,7 milijuna EUR za aktivnosti EDIH-ova u Hrvatskoj, u sedmogodišnjem razdoblju.
 
Digitalni inovacijski centri, a osobito EDIH-ovi, trebaju imati ključnu ulogu u pružanju podrške poduzećima i drugim korisnicima za digitalizaciju, a posebno u području umjetne inteligencije, kibernetičke sigurnosti i računarstva visokih performansi. Stoga Ministarstvo planira iskoristiti sredstva EU izvora koja su na raspolaganju RH za razdoblje 2021.-2027., kako bi podržalo uspostavu i provedbu aktivnosti digitalnih inovacijskih centara u Hrvatskoj.
 
11.12.2020. - Ponovljeni javni poziv - imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača
  1. ŠTO JE NACIONALNO VIJEĆE ZA ZAŠTITU POTROŠAČA I NJEGOVE ZADAĆE?
 
Vlada Republike Hrvatske donijela je u lipnju 2019. godine Odluku o osnivanju Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača.
Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača je savjetodavno tijelo Vlade Republike Hrvatske. Vijeće čine predstavnici ministarstva nadležnog za zaštitu potrošača, okoliša i energetike, ministarstva nadležnog za financije, ministarstva nadležnog za more, promet i infrastrukturu, ministarstva nadležnog za poljoprivredu, ministarstva nadležnog za pravosuđe, ministarstva nadležnog za unutarnje poslove, ministarstva nadležnog za turizam, ministarstva nadležnog za zdravstvo, ministarstva nadležnog za znanost i obrazovanje, Državnog inspektorata, Agencije za elektroničke medije, Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo, Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, Hrvatske energetske regulatorne agencije, Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, Hrvatske narodne banke, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Vijeća za vodne usluge, Visokog trgovačkog suda Republike Hrvatske, akademske zajednice i udruga za zaštitu potrošača.
Zadaće Nacionalnog Vijeća za zaštitu potrošača jesu: sudjelovanje u izradi Nacionalnog programa zaštite potrošača i Izvješća o provedbi Nacionalnog programa zaštite potrošača, kreiranju politike zaštite potrošača, te poticanje izmjena propisa iz područja zaštite potrošača.
Nacionalno Vijeće svake godine podnosi Izvješće o svom radu Vladi Republike Hrvatske.
Rad Vijeća je javan, a Vijeće se sastaje sukladno potrebama i problematici koju je nužno rješavati, a koja se odnosi na područje zaštite potrošača.
 
  1. TKO SE MOŽE PRIJAVITI ZA ISKAZ INTERESA?
Na Ponovljeni javni poziv za dostavu iskaza interesa i podnošenja prijedloga za imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača (u daljnjem tekstu: Ponovljeni javni poziv) može se prijaviti udruga, savez, zajednica, mreža, koordinacija ili drugi oblik udruživanja udruga iz područja zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj.  Svaka udruga ili neki od oblika udruživanja može prijaviti po jednog predstavnika/predstavnicu.
Ovaj Ponovljeni javni poziv ne odnosi se na udruge - članice nekog od oblika udruživanja koji prijavljuje predstavnika u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača.
Ukupno se odabiru 2 člana/članice iz reda udruga za zaštitu potrošača, budući je temeljem provedenog Javnog poziva za dostavu iskaza interesa i podnošenja prijedloga za imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača, KLASA: 330-01/19-01/589, URBROJ: 526-05-02-03-01/1-19-1 od 1. srpnja 2019. imenovan jedan predstavnik udruga za zaštitu potrošača u Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača, a točkom II. Odluke o osnivanju Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača (Narodne novine, broj 57/19) predviđeno je sudjelovanje tri predstavnika udruga za zaštitu potrošača u radu Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača. 
 
  1. POSTUPAK PRIJAVE I IZBORA PREDSTAVNIKA UDRUGA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA U NACIONALNOM VIJEĆU ZA ZAŠTITU POTROŠAČA
 
3.1. OBAVEZNA DOKUMENTACIJA 
Prijavi je potrebno priložiti sljedeću dokumentaciju u jednom primjerku:
  1. Akt tijela Udruge kojim se predlaže predstavnik iste za člana Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača.
  2. Motivacijsko pismo predstavnika udruge, saveza, zajednice, mreže, koordinacije ili drugog oblika udruživanja uključujući reprezentativnost (broj članova koje predstavlja), mogućnost diseminacije informacija prema što većem broju članova civilnog društva u području zaštite potrošača, kao i tekuće i planirane aktivnosti.
  3. Potpisani životopis predloženog predstavnika koji sadrži među ostalim i popis projekata iz područja zaštite potrošača koje je predloženi predstavnik vodio ili je u njima sudjelovao s naznakom o nazivu i svrsi, razdoblju provedbe, te ulozi u provedbi projekata. 
  4. Izjavu da je Statut udruge usklađen sa Zakonom o udrugama i vidljiv u Registru udruga u Republici Hrvatskoj,  odnosno dokaz da je Statut udruge predan na ovjeru Uredu državne uprave nadležnom prema sjedištu udruge radi usklađivanja sa Zakonom o udrugama (samo za udruge koje su predale zahtjev za usklađivanjem statuta sa Zakonom o udrugama, a zahtjev im je još u obradi).
  5. Izjavu da je udruga neovisna u svom djelovanju od trgovaca.
  6. Izjavu da udruga nije u postupku ukidanja sukladno razlozima za prestanak djelovanja udruge temeljem članka 48. Zakona o udrugama («Narodne novine», br. 74/14, 70/17 i 98/19).
  7. Izjavu da će izabrani predstavnik udruga za zaštitu potrošača redovito izvršavati diseminaciju informacija prema ostalim udrugama za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj

3.2. DOKUMENTACIJA KOJA SE PREDAJE PRIJE DONOŠENJA ODLUKE O ODABIRU PREDSTAVNIKA UDRUGA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA U NACIONALNO VIJEĆE ZA ZAŠTITU POTROŠAČA
  1. Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak (za osobu ovlaštenu za zastupanje udruge i predloženog člana), ne starije od 3 mjeseca od dana prijave na Ponovljeni javni poziv

3. 3.  PODNOŠENJE PRIJAVE

Ovaj Ponovljeni javni poziv objavit će se na mrežnim stranicama Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja (gospodarstvo.gov.hr) i Središnjeg portala za potrošače (www.szp.hr). 
Dokumentaciju za iskaz interesa za članstvo u Nacionalnom vijeću za zaštitu potrošača iz točke 3. 1. i 3. 2. ovog Ponovljenog javnog poziva potrebno je dostaviti potpisano, ovjereno, ukoliko udruga koristi pečat i skenirano elektroničkom poštom na adresu nvzp@mingor.hr s naznakom „Ponovljeni javni poziv za dostavu iskaza interesa i podnošenja prijedloga za imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u  Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača“ najkasnije do 15. siječnja 2020. godine.
Nepotpune prijave i prijave zaprimljene izvan roka neće se uzimati u obzir.


3.4. PREGLED I PROCJENA PRIJAVA, TE OBJAVA ODLUKE

Ministar osniva Povjerenstvo za procjenu prijava na Ponovljeni javni poziv za dostavu iskaza interesa i podnošenja prijedloga za imenovanje predstavnika udruga za zaštitu potrošača u  Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača koje će procijeniti sve zaprimljene prijave. U svrhu osiguravanja ravnopravnosti svih potencijalnih prijavitelja, Ministarstvo ne može davati prethodna mišljenja o prihvatljivosti prijavitelja.
Odluka o odabiru predstavnika udruga za zaštitu potrošača u  Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača objavljuje se na mrežnim stranicama Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, gospodarstvo.gov.hr i www.szp.hr .
 
30.10.2020. - Javni poziv za predodabir nacionalnih kandidata za Europske digitalne centre za inovacije (EDIH)
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavljuje javni poziv na dostavu projektnih prijedloga za predodabir nacionalnih kandidata koji će biti predloženi Europskoj komisiji za daljnji postupak odabira i (su)financiranja Europskih digitalnih centara za inovacije (engl. European Digital Innovation Hub, EDIH).


Pravo prijave na ograničeni poziv Europske komisije u okviru programa Digitalna Europa 2021.-2027. u kojem je moguće ostvariti 50% sufinanciranja, imat će samo oni prijavitelji iz Hrvatske koji će biti predloženi od strane Ministarstva.

EDIH je jedinstveni (samostalni) pravni subjekt ili konzorcij organizacija komplementarne specijalizacije i djelatnosti i neprofitnog karaktera koji pruža podršku poduzećima i drugim dionicima u procesima digitalne transformacije. EDIH-ovi primarno trebaju pružati usluge u ključnim područjima programa Digitalna Europa 2021.-2027.: umjetnoj inteligenciji, kibernetičkoj sigurnosti i/ili računarstvu visokih performansi.

U skladu s radnim dokumentom Europske komisije o EDIH-ovima, predviđeni su sljedeći kriteriji prihvatljivosti u nacionalnom postupku predodabira kandidata:
  • Prijavitelj treba biti neprofitna organizacija: javne ustanove (visoka učilišta, instituti…), agencije, komore i druge organizacije kojima je osnivač Republika Hrvatska ili tijela lokalne i regionalne samouprave.
  • Ostali članovi konzorcija mogu imati bilo koji pravni oblik, ali trebaju biti osnovani od strane Republike Hrvatske, tijela lokalne i regionalne samouprave RH ili biti registrirani na trgovačkom sudu u Republici Hrvatskoj.
  • Prijavitelj ili barem 1 član konzorcija je znanstvena organizacija upisana u upisnik znanstvenih organizacija pri ministarstvu nadležnom za znanost u području prirodnih, tehničkih, biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva.
  • Prijava ima definirano područje/a specijalizacije i geografsku orijentaciju, uključujući fokus na barem jedno od tri ključnih područja definiranih u DEP-u: umjetna inteligencija, računarstvo visokih performansi i/ili kibernetička sigurnost.
  • Prijava je usklađena s europskim strategijama u području digitalizacije, nacionalnom strategijom pametne specijalizacije i ostalim relevantnim nacionalnim dokumentima.
  • Prijava ima definirane uloge i opisane kompetencije Prijavitelja i svakog člana konzorcija
  • Prijavitelj raspolaže odgovarajućim prostornim kapacitetimau skladu s planom aktivnosti, koji omogućava sljedeće aktivnosti: primanje korisnika, održavanje edukacija i savjetovanje, izložbene potrebe (showroom), provedbu demonstracijskih aktivnosti i testiranja itd.
  • Prijavitelj ili član/ovi konzorcija imaju odgovarajuću opremu i infrastrukturu za pružanje usluga „Testiranje prije ulaganja“ u skladu s definiranom specijalizacijom Prijave

Konzorcijske prijave trebaju uključivati organizacije koje mogu pružiti različite i komplementarne usluge, ali pri tom trebaju imati jasnu ulogu u predloženom EDIH-u.

Značajan čimbenik u nacionalnom postupku odabira će imati regionalna i tehnološka pokrivenost, odnosno omogućavanje pristupa relevantnom spektru usluga što većem broju korisnika u Hrvatskoj.

Predviđeni su sljedeći kriteriji vrednovanja prihvatljivih prijava:
  1. Regionalni ili nacionalni strateški značaj i doprinos digitalnoj transformaciji gospodarstva
  2. Ljudski, tehnički i financijski kapaciteti (u protekla 24 mjeseca)
  3. Poslovni model i predviđeni proračun projekta
 
Prijave se šalju isključivo putem Prijavnog obrasca koji uz pripadajuće dokumente treba poslati do petka, 20. studenoga 2020. putem:
 
  1. elektroničke pošte na adresu DIH-info@mingor.hr, pri čemu Obrazac treba dostaviti popunjen, potpisan i ovjeren pečatom u .pdf formatu prihvatljivom za pretraživanje i
  2. poštom na adresu

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
Sektor za inovacije
Ulica grada Vukovara 78
10000 Zagreb
s naznakom “Prijava za nacionalni predodabir kandidata za Europske digitalne centre za inovacije (EDIH)”.
 
Više informacija dostupno je u tekstu Poziva i Prijavnom obrascu.

EDIH- Javni poziv za predodabir nacionalnih kandidata za Europske digitalne centre za inovacije

EDIH - Prijavni obrazac