Brendiranjem i novim sadržajima približiti sve parkove građanima

Slika /NASLOVNE FOTOGRAFIJE I KORIŠTENI LOGOTIPOVI/content/56ed3c742ac8c.JPG

„Parkovi su hrvatsko bogatstvo u kojem trebamo više i češće uživati te ih čuvati, a u njima ostavljati jedino tragove naših cipela. Pokretanje ovog jedinstvenog web portala, koji je nastavak brendiranja Parkova Hrvatske, dodatno će osnažiti vizualni identitet naših 19 parkova i približiti ih građanima i potencijalnim posjetiteljima. Posjetitelji parkova od sad će po prvi put na jednom mjestu imati sve informacije o parkovima u Hrvatskoj. Time ćemo povećati prepoznatljivost Hrvatske i naših prirodnih ljepota na nacionalnom i međunarodnom nivou. Ističem da su nam važni strani turisti, no parkove želimo približiti i našim građanima“ – rekao je ministar zaštite okoliša i prirode Slaven Dobrović danas na zagrebačkom Zrinjevcu.

Povodom pokretanja novog web portala www.parkovihrvatske.hr, u organizaciji Ministarstva zaštite okoliša i prirode i Programa Ujedinjenih naroda za razvoj u RH danas je na Zrinjevcu u Zagrebu održana promocija portala i svih 19 nacionalnih parkova i parkova prirode.

Brojni građani upoznali su se sa novim web portalom te su na štandovima svih 19 parkova iz prve ruke dobili brojne informacije o posebnostima parkova, prirodnim ljepotama koje mogu obići te raznim sadržajima koji su im na raspolaganju.

Novi web portal www.parkovihrvatske.hr službeno je pokrenut u srijedu, 16. ožujka, a na njemu građani, kao i potencijalni posjetitelji iz inozemstva, na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku mogu pronaći sve informacije o 8 nacionalnih parkova i 11 parkova prirode, njihovim atrakcijama i sadržajima koje nude. Putem interaktivne karte mogu i planirati putovanja prema udaljenosti ili sadržajima koji ih zanimaju, pretraživati biciklističke rute, pješačke ili planinarske staze.

Portal je nastavak aktivnosti na podizanju prepoznatljivosti svih naših 19 parkova, a koje su započele stvaranjem zajedničkog brenda „Parkovi Hrvatske“.

Osim povećanja prepoznatljivosti kroz zajednički brend „Parkovi Hrvatske“, u parkovima se provode i brojni projekti ulaganja u posjetiteljsku infrastrukturu.

Cilj svih tih aktivnosti je disperziranje posjetitelja, smanjenje pritiska na prirodne vrijednosti najposjećenijih parkova i upoznavanje posjetitelja s vrijednostima svih drugih parkova.

U tijeku je priprema 17 infrastrukturnih projekata u parkovima ukupne vrijednosti od oko 570 milijuna kuna, a koji će se realizirati uz EU sufinanciranje.

Od toga je 5 projekata, ukupne vrijednosti oko 165 milijuna kuna, već spremno za apliciranje na EU fondove i njihova realizacija kreće u ovoj godini. Radi se o projektuuređenja posjetiteljsko-edukacijskog centra „Eko kampus Puljani“ u Nacionalnom parku Krka, projektu „Podzemni grad Paklenica“ u okviru kojega se u Nacionalnom parku Paklenica uređuju posjetiteljski sadržaji u podzemnim tunelima, uređenju volonterskog centra u Crnom Lugu u Nacionalnom parku Risnjak, uređenju posjetiteljskog centra „Geo-info centar Voćin u Parku prirode Papuk i posjetiteljskog centra „Poklon“ u Parko prirode Učka.

 



Stranica